Укупно приказа странице

Gagine eurocrem-blok kocke


Recept za ove kocke dobila sam od koleginice koja ih, kaže, redovno pravi. A sad znam i zašto. Čokoladaste, mekane, ukusne, mirisne i šarenkasto-tačkaste. Osvojena sam!
Recept koji sam dobila od nje je sa 6 jaja i sve ostalo duplo, sem šećera (na 6 jaja ide 6 kašika šećera, 2 kašike u koricu i 4 u fil). Za razliku od nje, ja volim kad je kolač sladak da štipkaju jagodice dok se gustira pa sam zato povećala količinu šećera.
I da, pola količine - da ima malo, a da bude slatko!

Sastojci:

  • 3 jaja
  • 5 kašika šećera
  • 3,5 kašika brašna
  • 1/2 kesice praška za pecivo
  • kašika ulja
  • 100 g čokolade za kuvanje
  • 1/4 margarina
  • 50 g eurocrem-blok čokolade
Priprema:

Umutiti mikserom 3 belanca sa 2 kašike šećera. Dodati 25 g rendane čokolade, ulje, brašno i prašak za pecivo, varjačom izmešati sastojke da se masa sjedini i sipati u pleh obložen pek-papirom (za ovu količinu koristila sam okrugli pleh, 24 cm). Pre početka mućenja uključiti rernu na 200 C. Ubaciti tepsiju u rernu i peći oko 20 minuta. Pečenu koru ostaviti da se potpuno ohladi.

Umutiti 3 žumanca sa 3 kašika šećera. U dublji, širi sud staviti vodu da vri. Posudu sa umućenim jajima staviti u sud sa vodom i nastaviti mešanje dok se masa dobro ne zagreje. Ubaciti margarin i preostalu čokoladu(75 g) i nastaviti sa mešanjem dok se ne otope sastojci. Skloniti sa vatre i dok je fil još vruć sipati preko hladne korice. Ostaviti da se malo prohladi a zatim preko fila narendati eurocrem-blok čokoladu.

A uz kocke idu i note. 


Коментари

Popularni postovi