Укупно приказа странице

Pletenica sa koprivom


Sastojci za jednu pletenicu:
  • šašavo testo
  • 200 g barenih kopriva(ili nekog drugog zeleniša)
  • 2 belanca
  • so
  • ulje
  • susam

 Postupak:

Od ranije pripremljenog šašavog testa otkinuti 3 jufke veličine pesnice. Radnu površinu posuti brašnom i oklagijom razviti jednu jufku u obliku pravougaonika. Barenim, hladnim koprivama dodati 1 belanac i so po ukusu i trećinu pripremljenog fila naneti na testo kao na slici. Testo uviti u rolat, pritisnuti krajeve i ostaviti u pleh obložen pekarskim papirom. Postupak ponoviti i sa preostale dve jufke a zatim krajeve formiranih rolata spojiti kao na slici i od njih formirati pletenicu naizmeničnim preklapanjem krajeva.
Preostali belanac umutiti malo viljuskom i dodati kašičicu ulja pa tom masom premazati pletenicu četkom za premazivanje i posipati susamom.



  Ostaviti pletenicu da odstoji pola sata pre pečenja. U međuvremenu zagrejati rernu na 200 C i pre ubacivanja testa smanjiti na 180 C i ostaviti da se peče oko pola sata.


I naravno, note!

Коментари

  1. Opet sam slucajno otkrila recepte sto nisam do sad videla u tvom blogu! Stvarno volim tvoje kulinarske ideje!
    Evo ovo sad, podseca mi na neato ato pravimo mi i zove se Cureki, mi to pravimo za vreme Vaskrsa ili Bozica,naravno testo nije isto i naravno nikad ne napunimo slanom nadevom, ali eto ovo mi dwluje zanimljivo, dobra je ideja za dorucak, na primer sa spanacem.kod nas ima kopriva na pijaci ali nikad nisam jela, ne znam ni kako koriste, uopste vecina ljudi ne jede ih. Hm, hvala na ideji Milena! Nadam se da si dobro!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja Grkinjo, hvala na pitanju, dobro sam. Imamo u porodici neke novonastale ali lepe situacije koje zahtevaju drugačiju organizaciju. Inače se loše organizujem i sa mnogo manjim obavezama, ove su sad ekstremne pa mi treba mnogo vremena da se prilagodim.
      Hvala ti što svraćaš kod mene na blog i što voliš moje recepte. Koprivu spremamo ovde u više oblika. Ako je već ima kod tebe na pijaci, uzmi je, probaj da spremiš nešto sa njom. Naravno, pre upotrebe je prokuvaj kratko i ona omekša, pa možeš da je naseckaš sitno i ubacuješ u čorbe, u pite ili u testa. Moja mama pravi sok od koprive, ona je jako zdrava, naročito za one lošijom krvnom slikom, za malokrvne (u čiju grupu spadam i ja, na žalost). Čini mi se da sam videla tvoj recept za Cureki i da mi se baš dopao.
      Pozdrav iz kišom okupanog Bora!<

      Избриши
    2. Super,hvala na idejama!ma ovaj blog vec pratim!

      Избриши

Постави коментар

Popularni postovi